Brak produktów
W sytuacji zakupionego u nas wadliwego towaru Klient ma prawo odstąpienia od umowy a firma pokryje koszta z tym związane. W tym wypadku istnieją też inne rozwiązania w formie wymiany towaru na pełnowartościowy lub obniżenia ceny produktu.
Zawsze najpierw skontaktuj się z nami telefonicznie w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta lub mailowo poprzez zwroty@butikchic.pl – uzgodnimy najdogodniejszą dla Ciebie formę rozwiązania problemu, a sprawę załatwimy błyskawicznie.
Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie i pilne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy (e-mail: biuro@butikchic.pl). Brak protokołu szkody uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej.
W celu reklamacji produktu pobierz protokół z naszej strony poniżej, wypełnij go, dołącz do paczki z produktem i paragonem a następnie wyślij najlepiej przesyłką poleconą na adres:
BUTIK CHIC
M. Florczyk
ul. Długa 3
18-400 Łomża
FORMULARZ REKLAMACJI/WYMIANY - pobierz protokół
Akceptujemy zwroty i wymiany zakupionego u nas towaru w sklepie internetowym www.butikchic.pl. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od ich otrzymania. Nie dotyczy to sytuacji, kiedy to Klient osobiście dokonuje zakupu lub odbioru produktu w siedzibie firmy. Zawsze najpierw skontaktuj się z nami telefonicznie w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta lub mailowo poprzez zwroty@butikchic.pl – uzgodnimy najdogodniejszą dla Ciebie formę rozwiązania problemu, a sprawę załatwimy błyskawicznie. Nie ma możliwości zwrotu towaru zakupionego online w sklepach stacjonarnych. Rzeczy z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub za pośrednictwem paczkomatów. Prosimy o wysyłanie do nas odpowiednio zabezpieczonych zwrotów lub wymian paczkami poleconymi. Towar powinien być nowy, z kompletem metek i nie może nosić śladów użytkowania. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym w terminie 14 dni od daty doręczenia do nas kompletnego zwrotu, ale zazwyczaj robimy to od razu.
Pobierz protokół z naszej strony, wypełnij go, dołącz do paczki z produktem i paragonem a następnie wyślij najlepiej przesyłką poleconą na adres:
BUTIK CHIC
M. Florczyk
Ul. Długa 3
18-400 Łomża
FORMULARZ ZWROTU/ODSTĄPIENIA - pobierz protokół
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów:
1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.
9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.